Denne hjemmeside bruger cookies. Fortsætter du med at bruge hjemmesiden uden at ændre din web-browsers cookie-indstillinger, accepterer du brugen af cookies.

Klik videre og læs vores retningslinjer for brug af cookies, hvis du vil vide mere.

Åbningstider, priser og info

Velkommen til VOSS-Electrolux kundeservice. Vi hjælper dig med at få størst mulig glæde af dine produkter.

Hvis du alligevel oplever at produktet ikke fungerer, kan du kontakte vores landsdækkende serviceafdeling på telefon: 70 11 74 00.

VIGTIGT! Drejer din henvendelse sig om et erhvervs-/professionelt produkt, klik her

Serviceafdelingen har åbent:
Mandag - torsdag: 8.00 - 20.00
Fredag: 8.00 - 15.30
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket 

OBS! Ændrede åbningstider sommeren 2017.
Gældende fra og med mandag den 03.juli til og med fredag den 18.august.

 Mandag til torsdag åbent kl.08:00 til kl.16:00
Fredag åbent kl.08.00 til kl. 15.30

Se hvor stor telefonbelastningen er på givne tidspunkter

 

Priser 2017

Servicebesøg
Kørsel og transporttid inkl. 1/2 times arbejdsløn ekskl. reservedele

Ved service på flere produkter udført ved samme montørbesøg,
tages der kun grundgebyr for første enhed - alle servicerede
enheder faktureres minimum 1/2 time, uanset faktisk tidsforbrug.

Det er en forudsætning at produktet kan repareres på besøgsstedet.
Der vil være transportomkostninger ved reparation på værksted.

kr. 1005,00
   
Ekstra tid
Reparationstiden udover første 1/2 time = kr. pr. 15 minutter
kr. 220,00
   
Reservedele ved reparation Efter forbrug
   
Ikke hjemme
Kørsel til forgæves besøg
kr. 280,00
   
"Servicetjek"
Kørsel og transporttid inkl. kort undersøgelse af produktet uden direkte adskillelse
kr. 780,00
   
Støvsugere og køkkenmaskiner
Undersøgelsesgebyr
kr. 346,25
   

Alle priser er inkl. moms.

Vores reparationsservice består af

- forberedelsen af montørbesøget (herunder aftale om tid og sted for besøget),
- selve montørbesøget (evt. undersøgelse på værksted)
- efterbehandling
(f.eks spørgeskema om kundens tilfredshed med vores reparationsservice).

Ved forberedelse og efterbehandling vil Electrolux og / eller vores samarbejdspartnere kontakte kunden, hos hvem montørbesøget skal udføres. Dette sker enten via post, e-mail, fax eller telefon. Personoplysninger modtaget fra kunden i forbindelse med et montørbesøg vil blive behandlet i overensstemmelse med dansk lovgivning i forhold til databeskyttelse.

Efterbehandlingen er en integreret del af vores reparationsservice og har til formål at følge op på, at montørbesøget har tjent sit formål. Ligeledes tjener efterbehandlingen til fremadrettet at tilpasse afviklingen af montørbesøg, hvis og når vi vurderer, at dette kan være hensigtsmæssigt med udgangspunkt i kundens feedback.

 
 
Luk
 

Vælg, hvor du vil dele dette

Luk