Kogepladen viser fejlkode E5

Senest opdateret 28-11-2019 06:44

Problem

  • Kogesektionen viser fejlkode E5

Gælder

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Frakobl strømmen i mindst 30 sekunder. Tilslut strømmen, og tænd igen. Kontroller om problemet er løst.

  2. Kontroller om kogepladen / komfuret er tilsluttet korrekt.

  3. Tjek om der er sprunget en sikring. Hvis der sprunget en sikring skal du udskifte den og derefter prøve problemet er løst.

  4. Kontakt Electrolux Service  
    Hvis de ovenstående råd ikke løser problemet, anbefaler vi, at du bestiller besøg af en servicetekniker.

Tip

  • Advarsel: Vi anbefaler, at du undgår at bruge produktet, indtil problemet er fuldstændigt løst.

  • Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet.

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.