Kogepladen viser fejlkode E8 / E822

Senest opdateret 28-11-2019 02:57

Problem

  • Kogepladen viser fejlkode E8 eller E822 i displayet

Gælder

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Fejlkode E8 eller E822 angiver, at produktet har registreret en kommunikations fejl som kan skyldes at, det kun er sluttet til én fase eller at der sprunget en sikring.
    Kontroller om sikringer er sprunget eller kontakt den autoriserede elektriker, som installerede produktet.

  2. Nulstil kogepladen. Afbryd for strømmen til kogepladen og tænd igen efter ca. 30.sekunder. Prøv derefter kogepladen igen.

  3. Kontakt Electrolux Service.
    Hvis de ovenstående råd ikke løser problemet, anbefaler vi at, du bestiller besøg af en servicetekniker.

Tip

  • Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet.

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.