Kogeplade viser fejlkode E8 / E822

Senest opdateret 10-01-2020 06:28

Problem

  • Kogepladen viser fejlkode E8 eller E822 i displayet

Gælder

  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Fejlkode E8 eller E822 angiver, at produktet har registreret en kommunikations fejl som kan skyldes at, det kun er sluttet til én fase eller at der sprunget en sikring.
    Kontroller tilslutningen eller om sikringer er sprunget. Kontakt evt. den autoriserede elektriker, som installerede produktet.

  2. Nulstil kogepladen. Afbryd for strømmen til kogepladen og tænd igen efter ca. 30.sekunder. Prøv derefter kogepladen igen.

  3. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.