Kogepladen på komfuret viser DEMO eller "d" i display og varmer ikke op

Senest opdateret 17-06-2019 12:34

Problem

  • Kogepladen / komfuret viser DEMO eller "d" i displayet og varmer ikke op

Gælder

  • Integreret med elektrisk kogesektion
  • Integreret kogesektion med induktion
  • Fritstående komfur med elektrisk kogesektion
  • Fritstående komfur med induktionskogesektion

Løsning

  1. Se i din brugsvejledning hvordan du slår funktionen fra. Når funktionen er slået fra, virker produktet helt normalt igen.
    Dette kan forekomme hvis kogepladen / komfuret f.eks. tidligere har stået udstillet i en butiksudstilling. Denne funktion bruges til, at demonsterer produktets funktioner uden opvarmning. Du kan hente dinbrugsanvisning her
  2. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi at, du kontakter kundeservice for ydeligere vejledning til at frakoble DEMO funktionen.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.