Komfuret er beskadiget, skadet, bulet eller ridset

Senest opdateret 17-06-2019 12:34

Problem

  • Min ovn / komfur er bulet, beskadiget eller ridset
  • Der er en skade på oven / komfuret

Gælder

  • Integreret/indbygningsovn
  • Fritstående komfur

Løsning

  1. Konstatering af skade ved udpakning af apparatet.
    Kontakt straks forhandleren for at orientere om, at apparatet er beskadiget ved leveringen. Du kan finde forhandlerens telefonnummer på din faktura eller følgeseddel.
  2. Skade efter installation / brug af apparatet første gang.
    I så fald skal du kontakte forhandleren og orientere om skaden.

  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet anbefaler vi at, du booker besøg af en servicetekniker. Oplys for så vidt muligt om den berørte komponent.

Tip

  • Forsøg ikke at tilslutte eller bruge apparatet.
    Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
    Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

     

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.