Kaffemaskine indbyg damp virker ikke eller ingen varmt vand

Senest opdateret 05-06-2019 09:41

Problem

  • Dampfunktion virker ikke eller der er ingen varmt vand på min indbyggede kaffemaskine

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Kontakt Electrolux Service. 
    Vi anbefaler at, du booker besøg af en servicetekniker.
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

Var denne artikel til hjælp?

service-electrolux

Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

spares-electrolux

Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.