Kaffemaskine indbyg damp virker ikke eller ingen varmt vand

Senest opdateret 05-06-2019 09:41

Problem

  • Dampfunktion virker ikke eller der er ingen varmt vand på min indbyggede kaffemaskine

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Kontakt Electrolux Service. 
    Vi anbefaler at, du booker besøg af en servicetekniker.
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

Var denne artikel til hjælp?

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.