Kaffemaskine indbyg viser tøm affaldsbeholder i display

Senest opdateret 05-06-2019 09:41

Problem

  • Min indbyggede kaffemaskine viser tøm affaldsbeholder i displayet

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Tøm beholder.
    Sørg for, at der ikke er gået mere end 3 dage, siden du sidst bryggede kaffe. Det sikrer en korrekt hygiejne i maskinen.
  2. Når du fjerner drypbakken, SKAL affaldsbeholderen tømmes, også selvom den ikke er helt fuld. Hvis du ikke gør det, kan affaldsbeholderen muligvis blive mere fyldt end forventet og tilstoppe maskinen, når du brygger din næste kop kaffe.
  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.