Covid-19 Information

Sundhed og sikkerhed for vores forbrugere, kunder og medarbejdere har vores højeste prioritet. Vi overvåger konstant situationen og handler på baggrund af de seneste informationer og anbefalinger fra myndighederne.

Situationen taget i betragtning i Danmark, og i henhold til myndighedernes tiltag for at inddæmme og begrænse smitte af covid-19, gør vi vores bedste for at støtte dig på enhver tænkelig måde vi kan. Samtidig beklager vi, hvis vores svar tider er en smule længere end normalt.

Du kan kontakte os via følgende kanaler:

• Support: 
- Tlf. nr.: +4579221100
- Facebook
- Skriv til os her
- Find artikler til selvhjælp her

Servicebesøg (Tilladt)

Hvis du har brug for et servicebesøg, anbefaler vi, at du først kigger på vores supportside på følgende link: https://www.voss.dk/support/. Såfremt du ikke finder en løsning på dit probelm her, bedes du kontakte vores supportcenter for at se, om vi kan hjælpe dig over telefonen, inden vi sender en tekniker ud for at besøge dig i dit hjem.

Hvis du, et familiemedlem eller direkte kolleger har været i et område, der er kendt for Corona COVID-19-virusudbrud i de sidste 14 dage, eller skulle du eller et af dine familiemedlem i øjeblikket have feber eller akutte åndedrætssymptomer, som kan være en indikation af forkølelse eller influenza, skal du undlade at booke et servicebesøg indtil mindst 7 dage efter, at alle symptomer er forsvundet, og vent mindst 14 dage efter at du er vendt tilbage fra kendte COVID-19 udbrudsområder.

Hvis du allerede har booket et servicebesøg, men har behov for at ændre dette, kan du nemt og uden omkostninger ændre det planlagte servicebesøg på tlf. nr.: +4579221100

For at beskytte vores medarbejderes sundhed og sikkerhed har vi implementeret yderligere krav til serviceteknikere under servicebesøg samt ved fremmøde på servicestationer for at afhente reservedele og serviceordrer. Dette betyder, at vores teknikere muligvis vil undgå direkte kontakt inklusive håndtryk, bære ansigtsmasker og stille yderligere spørgsmål omkring dit helbred (herunder evt. at foreslå en senere dato til et besøg).

Vores webshop er fortsat åben

Vi forstår vigtigheden af at opretholde et sundt hjem i disse udfordrende tider, og vi ønsker at forsikre dig om, at vi fortsætter med at levere en hurtig og sikker service, på afstand, fra vores webshop. Så officielle Voss reservedele og tilbehør kan stadig leveres direkte til din dør. Vi tager alle passende foranstaltninger for at sikre, vi har tilstrækkeligt med vare på lager til alle.

  • Basket
    Vores webshop er fortsat åben

    Vi tager alle passende foranstaltninger for at sikre, vi har tilstrækkeligt med hvidevare, reservedele og tilbehør på lager til alle. Vi har tillige et stort udvalg af luftrensnings- og støvsugerfiltre samt hygiejniske rengøringsprodukter, der hjælper med at holde dit hjem sundt og rent.

  • Phone
    Kundeservice

    Vi følger selvfølgelig myndighedernes anbefalinger om at arbejde hjemmefra, hvor muligt. Vores kundeserviceteam er godt forberedt og kan alle arbejde eksternt, så vi stadig kan give dig den bedste og rettidige assistance.

  • Truck
    Levering

    Vores pålidelige logistikpartnere følger strenge sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at alle ordrer leveres sikkert og til tiden.

Webshop leveringstider

Vi bestræber os på at opretholde normale leveringstider, men kan intet love pga. den kritiske situation. Se mere information omkring leveringstider fra vores webshop her: https://shop.electrolux.dk/voss