
Reparation af dine hvidevarer
Vidste du, at du kan løse mindre problemer uden at bestille et servicebesøg? Så søg i første omgang efter problemet i vores hjælpeartikler nedenfor.
Vi skal passe på hinanden
Vi kræver, at alle teknikere overholder gældende anbefalinger & retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen:
Generelle råd om smitteforebyggelse - Sundhedsstyrelsen
Hjælp os med at passe på serviceteknikeren og andre kunder ved også at følge disse råd og kun booke en tid til service, hvis der ikke er smitterisiko.
Såfremt, der er sygdom i husstanden på dagen for servicebesøget, bedes du ringe og aftale en ny tid for besøget.
Tak for, at du hjælper med at passe på.
Reparation af dine hvidevare

Tekniker afgør, hvad der skal gøres
Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.
Hvad indgår i et servicebesøg?
-
1Servicebesøg
· Kørsel til den adresse, hvor produktet står
· Identificering af fejl - eventuel reparation
-
2Reparation
På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.
Forsikring
Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.
Hvorfor skal du bruge os?
Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.