• Registrer dit product hos Electrolux
  • Find en forhandler
  • Produkter
  • Reservedele og tilbehør
  • Support
  • Registrer dit product hos Electrolux
  • Find en forhandler

    Servicebetingelser

    Udover vores generelle betingelser nedenfor, er der særlige betingelser i en COVID19 tid med restriktioner, der gør, at vi vil bede om at produktet er tilgængeligt, og at det er sprittet af på alle berøringsfladerne samt at alle i husstanden opholder sig i et andet rum, mens teknikeren er på besøg og, at husstanden følger gældende anbefalinger og retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen om COVID19. Vi skal passe på hinanden.

    Generelle betingelser:
    Det er en god idé før eventuelt tilkald af en service tekniker at søge hjælp i brugsanvisningen eller i de løsningsforslag der er i Online Booking afsnittet ”Hvad er der i vejen” da et teknikerbesøg - også under reklamationsperioden – vil være mod betaling, hvis årsagen til fejlen ikke skyldes en fejl eller mangel ved selve produktet. *

    Bestiller du service på vegne af andre end dig selv, vil en eventuel regning altid skulle betales af dig som bestiller.

    Husk at have din købskvittering på produktet klar, så du ikke først skal finde den, når teknikeren kommer.
    Hvis du vil benytte dig af de fordele, der kan komme på tale, hvis produktet er indenfor reklamationsperioden, så skal teknikeren se købskvitteringen som dokumentation.

    Vores reparationsservice består af:
    - Forberedelsen af teknikerbesøget herunder planlægning og hvis vurderet nødvendig, hjemtagning af reservedele til besøget.  
    - Selve teknikerbesøget.  
    - Efterbehandling. 

    Efterbehandlingen er en integreret del af vores reparationsservice og har til formål at følge op på, at teknikerbesøget har tjent sit formål. Ligeledes tjener efterbehandlingen til fremadrettet at tilpasse afviklingen af teknikerbesøg, hvis og når vi vurderer, at dette kan være hensigtsmæssigt med udgangspunkt i dit feedback.

    Personoplysninger vi modtager i forbindelse med online booking, vil blive behandlet i overensstemmelse med dansk lovgivning i forhold til databeskyttelse. Der indsamles alene oplysninger til brug for afvikling af teknikerbesøget.

    *) I de tilfælde, hvor teknikerbesøget ikke er omfattet af reklamationsretten, udgør Grund takst/Grundgebyr (i visse tilfælde indregnet i fastpris) en gennemsnitspris til dækning af generelle omkostninger ved udkald, herunder bl.a. kørsel, bildrift og administration, i overensstemmelse med konkurrencestyrelsens bekendtgørelse.

    Voss
    1. Servicebetingelser
    navigateToTop

    Kontakt og Kundeservice

    • Hjælp og support
    • Kontakt os
    • Åbningstider og information
    • Book en servicetekniker
    • Find din brugsanvisning
    • Reklamationsret

    Voss

    • Voss Danmark
    • Tilbud og kampagner
    • Showroom
    • Download kataloger
    • Betingelser og vilkår
    • Persondatapolitik
    • Cookie-meddelelse