Kaffemaskine indbyg kaffen løber, kommer ikke ud

Senest opdateret 30-11-2019 05:19

Problem

  • Kaffen løber ikke ud på min indbyggede kaffemaskine

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Kontroller om kaffeudløbene er blokeret. Hvis kaffen ikke kommer ud af udløbene, men fra omkring lågen, er hullerne i udløbene måske tilstoppet med tørt kaffestøv. Fjern om nødvendigt kaffeaflejringerne med en tandstikker, en svamp eller en stiv opvaskebørste.
  2. Kontroller om svingskuffen indvendigt i servicelågen er blokeret og ikke kan svinge. Rens svingskuffen omhyggeligt, især ved hængslerne.
  3. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Voss-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.